ساعت هم با FSGS و CKD مرحله 5 زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS و CKD مرحله 5ساعت هم با FSGS و CKD مرحله 5 زندگی می کنند

ساعت هم با FSGS و 5FSGS مرحله CKD، فاصله کانونی، سگمنتال اسکلروز گلومرولی، بدتر در مرحله CKD 5 زندگی می کنند، اگر tiempo.Etapa درمان نشود بیماری کلیوی 5 بیشتر احتمال دارد که باعث مشکلات سلامتی جدی، که برخی از آنها حتی ممکن است mortal.Cuánto بالقوه مدت می تواند بیماران مبتلا به مرحله CKD 5 زندگی FSGS؟

FSGS در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

برای درمان FSGS، بیماران اغلب استفاده از بیماران مبتلا glucocorticoides.Si می تواند بهبودی طولانی مدت با این دارو به دست آورد، پیش بینی خود را نسبتا bueno.Sin اما اگر عود FSGS و ارائه سندرم نفروتیک، پیش آگهی بیماران می تواند FSGS بد و بدتر می شود در نارسایی مزمن کلیه fácilmente.Cuando عملکرد کلیه به 15٪ یا کمتر کاهش می یابد، ما بیماری مرحله 5 کلیه تماس بگیرید.

چه مدت به مرحله CKD 5 و FSGS زندگی می کنند؟

هنگامی که FSGS توسعه در مرحله نهایی، کلیه ها بیشتر از توانایی خود برای فیلتر کردن خون و بازی funciones.Entonces دیگر خود را، نارسایی قلبی، ادم ریوی، پتاسیم بالا، اسیدوز متابولیک، نارسایی قلبی، و برخی از عوارض خطرناک دیگر از دست دادن بیشتر احتمال دارد به کوتاه شدن عمر بیماران و امید به زندگی به راحتی.

اگر بیماران این مشکلات و هیچ درمان بی درنگ، آنها می توانند به سرعت می میرند. خوشبختانه، برخی از روش های درمانی قادر به طولانی شدن عمر بیماران و بهبود کیفیت زندگی آنها.

دیالیز و پیوند کلیه ترین درمان های مرسوم برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، به دلیل دیالیز می تواند کمک به جایگزین کلیه را تمیز خون و کلیه پیوند می تواند یک زندگی جدید برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 5 دهد.

در حال حاضر، اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه داشته باشد، برخی از درمان های جایگزین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ حیات برای بیماران و بهبود کیفیت خود را از vida.Luego، بیماران می توانند طولانی بدون عوارض زندگی می کنند به طور بالقوه mortales.Para مشخص است که درمان است بهترین را برای شما، شما نیاز به ارسال خود را گزارش پزشکی اخیر یا توضیحات enfermedad-renal@hotmail.com بیماری.

http://www.enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/2013.html





:: برچسب‌ها: FSGS و CKD مرحله 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: